Το πόσο αποτελεσματικές είναι οι μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα το πόσο καλά λειτουργεί το ΠΕΔΥ θέλησε να δείξει ο Αδωνις Γεωργιάδης, στη σύνοδο των υπουργών Υγείας της Ευρωπαϊκής Ενωσης που έγινε την Τρίτη στο Ζάππειο υπό την προεδρία του ίδιου.

Την ώρα, λοιπόν, που οι υπουργοί ...





συζητούσαν για τις μεταρρυθμίσεις στην Υγεία, το τηλέφωνο του κ. Γεωργιάδη χτύπησε.



Όπως γράφει ο «Βηματοδότης», ήταν η σύζυγός του κυρία Ευγενία Μανωλίδου, η οποία χωρίς καν να ρωτήσει εάν ενοχλεί του είπε: «Αγάπη μου, χρειάζομαι έναν γυναικολόγο».



Αφού πρώτα ο υπουργός βεβαιώθηκε ότι δεν ήταν κάτι το επείγον, της είπε να καλέσει στο τηλεφωνικό κέντρο του ΠΕΔΥ για να της κλείσουν ραντεβού. Δέκα λεπτά μετά η κυρία Μανωλίδου έστειλε στον σύζυγό της ένα SMS όπου του έλεγε: «Αγάπη μου, το ΠΕΔΥ σκίζει. Μου έκλεισαν ραντεβού σε πέντε ημέρες και με γιατρό δίπλα στο σπίτι μας».



Τότε ο κ. Γεωργιάδης είπε στους υπουργούς Υγείας,; «Κύριοι, θέλω να σας διαβάσω ένα μήνυμα της συζύγου μου για να δείτε πόσο αποτελεσματικές είναι οι μεταρρυθμίσεις εδώ στην Ελλάδα» και άρχισε να διαβάζει το μήνυμα της Ευγενίας, μεταφράζοντας το «αγάπη μου» σε... dear.





protothema.gr

http://planet-greece.blogspot.com/
 
Top