Στην εκπομπή «Σπίτι μου σπιτάκι μου», «άνοιξε» το δικό της σπίτι η Μαίρη Μηλιαρέση και μίλησε για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε, αλλά και για ένα πρόβλημα υγείας που την οδήγησε στο χειρουργείο...



«Πέρασα ένα θυρεοειδή όπως όλος ο κόσμος. Τον έβγαλα τον θυρεοειδή αυτόν. Ήταν κάτι περίεργο που έκανα μια θεραπεία και πέρασε. Η ασφάλεια μου ευτυχώς το κάλυψε. Ευτυχώς που μπορούμε να πληρώνουμε την ασφάλεια μας, να μπορεί να μας καλύψει κάποια στιγμή όταν πάθουμε κάτι».

Η παρουσιάστρια μίλησε και για τους λόγους που αναγκάστηκε να πουλήσει το σπίτι της: «Το έκανα κι αυτό, επένδυσα τα χρήματα που έβγαλα από τη δουλειά στο να πάρω ένα σπίτι αλλά δεν τα κατάφερα. Πήγαν στραβά οι δουλειές μετά και το πούλησα το σπίτι. Δεν τα κατάφερα να το κρατήσω γιατί χάλασαν τα συμβόλαια, πήγε στραβά η δουλειά. Από ότι βλέπεις κι εδώ μέσα δεν έχω ξοδέψει χρήματα ούτε για ακριβά έπιπλα, ούτε για ακριβά παπούτσια, ούτε τσάντες, δεν είμαι αυτού του στυλ.»


 
Top