(Επιμέλεια: Σταύρος Λιλόγλου)
Η Φρύνη Βλάχου γεννήθηκε στην Αθήνα και μεγάλωσε στην Πάτρα.
Είναι 22 ετών και ασχολείται από μικρή ηλικία με το χορό και την μουσική ενώ παράλληλα έκανε μαθήματα πιάνου και ορθοφωνίας.
Σε ηλικία 17 ετών πραγματοποίησε τα πρώτα επαγγελματικά βήματα της στο τραγούδι στο πλευρό του θείου της. 
Ενός καταξιωμένου μουσικού(όπως ομολογεί η ίδια) ο οποίος τη στήριξε και την έκανε να πιστέψει στον εαυτό της και στις ικανότητες της πάνω στο τραγούδι. 
Έτσι σε ηλικία 19 χρονών αποφάσισε να εγκατασταθεί μόνιμα στην Αθήνα και να συνεχίσει εδώ τις σπουδές της ενώ παράλληλα πραγματοποιούσε εμφανίσεις ως τραγουδίστρια σε νύχτερινα κέντρα. 
 Το 2010 ήρθε η πρώτη της συνεργασία με τον Πάνο Κιάμο στο Ποσειδώνιο , μια συνεργασία που στάθηκε αφορμή για να μπει σε ενα ανερχόμενο σύγκροτημα τις... Quattro.
Επίσης έχει συνεργαστεί με τον Νίκο Βέρτη και τον Σταμάτη Γονίδη και σύντομα να ετοιμάζει την πρώτη της προσωπική δισκογραφική δημιουργία! 

Η απόλυτη ευτυχία για σένα είναι; 
Να βρώ κάποια στιγμή το άλλο μου μισό.. 
 Τι σε κάνει να σηκώνεσαι το πρωί; 
Το ξυπνητήρι! 
 Η τελευταία φορά που ξέσπασες σε γέλια; 
Μόλις... 
 Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σου είναι; 
Η ευθύτητα του λόγου μου 
 Το βασικό ελάττωμά σου;
Δε συγχωρώ εύκολα. 
 Σε ποια λάθη δείχνεις τη μεγαλύτερη επιείκεια; 
Σε αυτά που ειναι αθώα και χώρις δόλο! 
 Η τελευταία φορά που έκλαψες; 
Στην γέννηση της κόρης της καλύτερης μου φίλης!! 
 Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσαι περισσότερο; 
Κλεοπάτρα . . 
 Ποιοι είναι οι ήρωές σου σήμερα; 
Οι γονείς μου και η νονά μου... 
Ποια είναι η ταινία που σε σημάδεψε; 
Επειδή πολλές φορές η ζωή είναι σκληρή και οι άνθρωποι άδικοι,με σημάδεψε το πράσινο μίλι...   
Το αγαπημένο σου ταξίδι; 
Με τον κολλητό μου στην Κεφαλλονιά και μετά στην Κύπρο! Μέσα σε μια μέρα πήραμε όλα τα μεταφορικά μέσα.. από αμάξι, καράβι,λεοφωρείο, τρένο, αεροπλάνο! Αξέχαστες στιγμές! 
 Οι αγαπημένοι σου συγγραφείς; 
Ο Πάουλο Κοέλο. 
 Ποια αρετή προτιμάς σε έναν άντρα; 
Τον σεβασμό και την ειλικρίνεια .
Και σε μια γυναίκα; 
Το ίδιο... σεβασμός, ειλικρίνεια και να εκτιμάει! 
 Ο αγαπημένος σου συνθέτης; 
Στην ζωή μου το αλφα και το ωμέγα ειναι ο ρομαντισμός θα πω Πάριο... 
 Το τραγούδι που σφυρίζεις κάνοντας ντους;
Στο μπάνιο ηρεμώ δεν τραγουδάω ποτέ...
  Το βιβλίο που σε σημάδεψε; 
Γύρω απο την Σελήνη του Ιούλιου Βέρν.
  Ο αγαπημένος σου ζωγράφος; 
Ο Εl Greco - Δομίνικος θεοτοκόπουλος .ξεπέρασε τα σύνορα της χώρας και έγινε ένας από τους κορυφαίους ζωγράφους παγκοσμίως.
 Το αγαπημένο σου χρώμα; 
Aγαπώ το λευκό! Συμβολίζει την αγνότητα.
 Ποια θεωρείς ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σου; 
Το ότι ακολουθώ το όνειρο μου!! 
 Το αγαπημένο σου ποτό; 
Πίνω σπάνια.. αλλά αν πιω θα προτιμήσω ενα ποτήρι λευκό κρασί.
 Για ποιο πράγμα μετανιώνεις περισσότερο; 
Δε μετανιώνω ποτέ! Τα λάθη μου τα αγαπώ με κάνουν καλύτερη. 
 Τι απεχθάνεσαι περισσότερο απ' όλα;
Απεχθάνομαι τους ψεύτικους ανθρώπους.
  Ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία; 
Μου αρέσει πολύ η μαγειρική και γενικά ασχολούμαι πάρα πολύ με το σπίτι. 
Μπορώ να πω ότι είμαι καλή νοικοκυρά.. 
 Ο μεγαλύτερος φόβος σου; 
Να μην χάσω ποτέ αυτούς τους λίγους που έχω δίπλα μου.. 
 Σε ποια περίπτωση επιλέγεις να πεις ψέματα; 
Μόνο οταν προσπαθώ να προστατέψω την ευτυχία ενος αγαπημένου μου προσώπου...
 Ποιο είναι το μότο σου; 
 never give up!!! 
 Πώς θα επιθυμούσες να πεθάνεις; 
Δε νομίζω να επιθυμεί κανείς να πεθάνει!!! 
 Εάν συνέβαινε να συναντήσεις το Θεό, τι θα ήθελες να σου πει; 
Να μου πει τους αριθμούς του Joker!!!!! 
 Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσαι αυτόν τον καιρό; 
Το βασικό χαρακτηριστικό της πνευματικής μου καταστασης ειναι η ηρεμία και η σταθερότητα και αυτο φαίνεται στην καθημερινότητα μου όπως και στη δουλειά μου...

 
Top