Αποκλειστικά στο PIREASNEWS.GR 
(Επιμέλεια: Σταύρος Λιλόγλου) 
 Ο Νίκος Γιδάκος γεννήθηκε στις 7 Απριλίου του 1988 και έχει καταγωγή από το Φλομοχώρι της Μέσα Μάνης.
Μόλις 6 ετών με την ασφαλή καθοδήγηση του πατέρα του κάνει την παρθενική του εμφάνιση στο χώρο του karate.
Δάσκαλος του είναι ο πατέρας του Γιώργος Γιδάκος με 5 dan στο σύστημα shorinji ryu .
Αυτή η σύνθετη πολεμική τέχνη εφευρέθηκε το 1933 από τον Choshin Chibana συνδυάζοντας στοιχεία των παραδοσιακών Okinawan style του Shuri-te.
 Ο ίδιος ίδρυσε τους Spartan Warriors που τα τελευταία χρόνια έχει αναλάβει ο γιός του Νίκος.
Ο Νίκος Γιδάκος έχει κερδίσει τον τίτλο του Παγκόσμιου πρωταθλητή στο Shotokan Karate SKIF το 2009.
Υπήρξε Μέλος της Εθνικής Ομάδας Καράτε που αναδείχθηκε πρωταθλήτρια Ευρώπης στο ομαδικό kumite το 2011.
Είναι 3 φορές πρωταθλητής Ευρώπης EKF.
Έχει αναδειχθεί 9 φορές βαλκανιονίκης
Επίσης έχει αναδειχθεί 2ος στους Μεσογειακούς αγώνες και 11 φορές πρωταθλητής Ελλάδος ΕΛΟΚ .
Είναι Μέλος της Εθνικής Ομάδας από το 2003 έως και σήμερα.
Είναι Μέλος της Εθνικής Ομάδας Ενόπλων Δυνάμεων.
Είναι Μέλος της Εθνικής Ομάδας Shotokan Karate SKIF  και Προπονητής Αγωνιστικού Karate.




 Η απόλυτη ευτυχία για σένα είναι; 
Η απόλυτη ευτυχία για μένα είναι σίγουρα που έχω καταφέρει τόσα πράγματα σε τόσο μικρή ηλικία. Τι σε κάνει να σηκώνεσαι το πρωί;
Η διάθεση να γυμναστώ και να ανεβάσω την απόδωσή μου στο 100%.
 Η τελευταία φορά που ξέσπασες σε γέλια;
Την τελευταία φορά που βγήκα μαζί με τους παιδικούς μου φίλους και διασκεδάσαμε.
 Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σου είναι; 
Είμαι ειλικρινής, ευθύς και μάχιμος.
 Το βασικό ελάττωμά σου;
Ορισμένες φορές μπορεί να είμαι λίγο απότομος.
 Σε ποια λάθη δείχνεις τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Στα λάθη τα οποία δεν γίνονται εσκεμμένα.
 Η τελευταία φορά που έκλαψες;
Όταν έχασα τον θείο μου (πρόσφατα).
 Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσαι περισσότερο;
Με τον Λεωνίδα από τους 300.
 Ποιοι είναι οι ήρωές σου σήμερα;
O πατέρας μου, που με στηρίζει έως και σήμερα. Αν δεν είχα αυτόν δεν θα είχα φτάσει ως εδώ. 
 Ποια είναι η ταινία που σε σημάδεψε; 
Οι «300» γιατί πιστεύω ότι σήμερα δεν υπάρχουν. 
Το αγαπημένο σου ταξίδι; 
Στην Ελβετία, Ζυρίχη.
 Οι αγαπημένοι σου συγγραφείς;
Δεν έχω.
 Ποια αρετή προτιμάς σε έναν άντρα; Τον λόγο του. …
Και σε μια γυναίκα; 
Να είναι ειλικρινής.
 Ο αγαπημένος σου συνθέτης;
Δεν έχω ιδιαίτερη προτίμηση.
 Το τραγούδι που σφυρίζεις κάνοντας ντους;
«Άσε με να σ’αγαπώ» των REC.
 Το βιβλίο που σε σημάδεψε;
Δεν έχω.
 Ο αγαπημένος σου ζωγράφος;
Δεν έχω.
 Το αγαπημένο σου χρώμα; 
Χρυσό.
 Ποια θεωρείς ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σου;
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Καράτε το 2009 στο Σ.Ε.Φ που κατέκτησα την 1η θέση.
 Το αγαπημένο σου ποτό; 
Βότκα λεμόνι.
 Για ποιο πράγμα μετανιώνεις περισσότερο; 
Που έχω πει ψέμματα σε ένα πολύ κοντινό μου πρόσωπο.
 Τι απεχθάνεσαι περισσότερο απ’ όλα;
Τους ψεύτες.
 Ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία;
Το καράτε.
 Ο μεγαλύτερος φόβος σου;
Το σκοτάδι.
 Σε ποια περίπτωση επιλέγεις να πεις ψέματα;
Όταν δεν μπορώ να αποφύγω κάποιον ενοχλητικό.
 Ποιο είναι το μότο σου;
Μόλων Λάβε!
Πώς θα επιθυμούσες να πεθάνεις;
Γρήγορα...
 Εάν συνέβαινε να συναντήσεις το Θεό, τι θα ήθελες να σου πει; 
Ότι με συγχωρεί για τα λάθη που έχω κάνει στο παρελθόν.
 Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσαι αυτόν τον καιρό;
Σε κάτασταση συντήρησης, ξεκούρασης απο αγωνιστικές υποχρεώσεις και διανύω την καλύτερή μου περίοδο σε όλα.



 
Top