O Ντουρμάζ αποκάλυψε στα σουηδικά ΜΜΕ πως έχει δει σχεδόν όλα τα ματς της Μάλμε και ότι γνωρίζει ακριβώς πως πρέπει να την χειριστεί ο Ολυμπιακός.



Στον Τύπο της χώρας του μίλησε για ακόμα μία φορά ο Σουηδός διεθνής χαφ του Ολυπιακού -που είναι ένας παίκτης-κλειδί για την κατασκοπεία των ερυθρόλευκων για τη Μάλμε συζητώντας διαρκώς με τον Μίτσελ- σε συνέντευξή του αναφέρθηκε στα συναισθήματά του για την επιστροφή του στο... σπίτι του, στην πόλη Μάλμε καθώς και για το παιχνίδι.



«Δεν μπορώ να φανταστώ ειλικρινά το πως θα είναι να γυρίζω στο Μάλμε. Θα είναι κάτι σπουδαίο και μοναδικό σίγουρα.



Σίγουρα νιώθω χαρά που γυρίζω. Θα είναι κάτι το ιδιαίτερο για μένα. Είναι το παλιό μου γήπεδο, το παλιό μου... σπίτι. Εκεί είναι όλοι οι φίλοι μου. Ίσως να είναι και κάπως σκληρό όμως αυτά έχει το ποδόσφαιρο», τόνισε αρχικά.



Για την Μάλμε και το Τσάμπιονς Λιγκ επισήμανε: «Έχω πλήρη εικόνα από την ομάδα. Μαθαίνω συνέχεια νέα της ενώ όποτε δεν έχω προπόνηση ή αγώνα έχω καταφέρει να δω παιχνίδια της. Τα έχω δει σχεδόν όλα και ξέρω τι πρέπει να κάνουμε και πως να την αντιμετωπίσουμε.



Σίγουρα δεν υπάρχει άλλη μία τόσο ποιοτική και καλή ομάδα στην Σουηδία. Περιμένω να παίξουν πιο αμυντικά στην Ευρώπη συγκριτικά με το πρωτάθλημα της χώρας».



Στην ερώτηση της ενδεχόμενης επιστροφής του στην Μάλμε μία μέρα απάντησε: «Υπάρχει στο πλάνο μου αυτό. Για το μέλλον. Είναι η ομάδα που μου έδωσε τα πρώτα μου χρήματα στην επαγγελματική μου πορεία. Της χρωστάω πολλά. Την έχω πάντα στην καρδιά μου. Μάλιστα με έχουν επισκεφθεί και όταν έπαιζα στην Τουρκία».





http://olympiacos-blog.blogspot.com/2014/09/blog-post_1258.html
 
Top