Γκάλης: «Αν ξανάρχιζα την καριέρα μου στον Άρη θα πήγαινα»

Αν η καριέρα του Νίκου Γκάλη άρχιζε από την αρχή θα επέλεγε να αγωνιστεί ξανά στον Άρη, όπως δήλωσε ο ίδιος στον τηλεοπτικό σταθμό της Θεσσαλονίκης «Europe 1». «Δεν μετανιώνω για τον Άρη, και πάλι αν ξανάρχιζα την καριέρα μου στον Άρη θα πήγαινα!», τόνισε ο «θρύλος» του ελληνικού μπάσκετ με αφορμή τα 98α γενέθλια των «κίτρινων».
«Πρέπει οι ομάδες να έχουν τη βάση για να βγάζουν τους δικούς τους παίκτες, αλλά θα πρέπει να υπάρχει και μια οικονομική δυνατότητα», πρόσθεσε.
Για την άρνησή του να εμπλακεί στα διοικητικά του Άρη σημείωσε ότι: «Εγώ ήμουν αθλητής, και στη νοοτροπία μένω αθλητής. Δεν με συγκινεί να ασχοληθώ με τα διοικητικά, δεν είναι κάτι που μου ταιριάζει.
Να είναι ο κόσμος δίπλα στην ομάδα, εύχομαι χρόνια πολλά και καλή επιτυχία σε όλα τα τμήματα».
ΠΗΓΗ: pireasnews.gr
 
Top