Με έκπληξη, οργή και λύπη παρακολουθούμε την απεγνωσμένη προσπάθεια του υπουργού κ. Βορίδη να πειθαρχήσει στις εντολές που δέχεται από μια συντεχνία, που για χρόνια τώρα... εκμεταλλεύεται το επάγγελμα που ονομάζεται ταξί.
Εμείς οι οδηγοί ταξί, που δουλεύουμε 365 μέρες το χρόνο, 12-16 ώρες την ημέρα, πληρώνοντας τις ασφαλιστικές εισφορές του ΙΚΑ μόνοι μας (γιατί έτσι μας υποχρεώνουν οι ιδιοκτήτες ταξί, παρότι για το νόμο και τα εργασιακά θεωρούμαστε υπάλληλοι μισθωτοί) και που μοιραζόμαστε το μεροκάματό μας με χιλιάδες μη επαγγελματίες και διπλοθεσίτες (δημοσίους και δημοτικούς υπαλλήλους), ανθρώπους που ούτε καν μιλάνε την ελληνική γλώσσα - χωρίς αυτό να ακουστεί ρατσιστικό (απλά απορούμε πώς πέρασαν τις εξετάσεις που υποχρεωτικά δίνονται στην ελληνική γλώσσα)- διαμαρτυρόμαστε γιατί για μια ακόμα φορά βρίσκεται κάποιος υπουργός, που όσους παρανομούσαν όλα αυτά τα χρόνια, έρχεται να τους νομιμοποιήσει.

Η άδεια ταξί είναι ένα δημόσιο έγγραφο που το έχει παραχωρήσει το κράτος για να παρέχεται μεταφορικό έργο και όχι για να είναι μία μηχανή κερδοσκοπίας υπό τις ανοχές και τις πλάτες του κράτους. Έχουμε ανθρώπους στο σωματείο που δουλεύουν 30χρόνια σαν οδηγοί και με τη μορφή της ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ βάρδιας, που όλα αυτά τα χρόνια επικρατεί στην αγορά, έχουν πληρώσει 3 και 4 φορές την αξία της άδειας του ταξί (απαγορεύεται από το νόμο η ενοικίαση της άδειας ταξί, όταν ο ίδιος ο κ. Λυμπερόπουλος λέει στα ΜΜΕ ότι νοικιάζει το ταξί του!). 

Γιατί κ. Υπουργέ, μετά από τις πολλές προσπάθειες που κάναμε, μας είδατε για 15 λεπτά, άτυπα κι η μόνη ερώτηση που βρήκατε να κάνετε προς τον πρόεδρο του σωματείου μας ήταν "γιατί να έχουν πρόσβαση οι επαγγελματίες οδηγοί στις άδειες ταξί και όχι οι δικηγόροι"( !!!!!!!!!!!). 

Πότε οι επαγγελματίες του χώρου θα αποκτήσουμε πρόσβαση στο επάγγελμα με όρους και κανόνες την εκπαίδευση, που μόνο το σωματείο μας μιλάει για αυτή, και την προϋπηρεσία;

Θα παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις αυτός ο κλάδος, που υπηρετούμε για χρόνια με σεβασμό και συνέπεια, να μην επιτρέψουμε να γίνει ένα σύγχρονο μέσο εκμετάλλευσης και κερδοσκοπίας ανθρώπων που δεν έχουν καμία σχέση με το ταξί και δεν γνωρίζουν τι τραβάμε κάθε μέρα στο δρόμο εμείς οι οδηγοί, αλλά κι ιδιοκτήτες που δουλεύουν τα ταξί τους.

Ο κ. Λυμπερόπουλος μάχεται με νύχια και με δόντια να εξασφαλίσει το εφάπαξ των ιδιοκτητών ταξί (πουλώντας την άδεια όταν βγουν στη σύνταξη) και δεν κοίταξε ότι ελάχιστοι απολαμβάνουν πλέον αυτό το προνόμιο, γιατί αργοπεθαίνουμε κάθε μέρα στο δρόμο και δεν προλαβαίνουμε καν να βγούμε στη σύνταξη. Γιατί δεν κοίταξε ποτέ τον επαγγελματία που είναι στο δρόμο, παρά μόνο τους επενδυτές και τους μαντράδες.

Ο αγώνας μόλις άρχισε κι αυτή τη φορά θα είναι πιο ωραίος από ποτέ. Το συμβούλιο της Επικρατείας και τα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια περιμένουν κι εσάς και το έκτρωμά σας κ. Υπουργέ. 

Το Νομοσχέδιο της ντροπής που αντί να ωθεί μπροστά τη χώρα στην ανάπτυξη, στην καταπολέμηση της ανεργίας του κλάδου μας, στην πάταξη της φοροδιαφυγής, στην βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών, στην μείωση του κομίστρου, την ωθεί πίσω στα χρόνια της δουλοπαροικίας προκειμένου να σας εξασφαλίσει την άνετη μελλοντική σας εκλογική νίκη ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΤΑ ΠΤΩΜΑΤΑ ΜΑΣ και μπορεί να μην είμαστε σαράντα χιλιάδες.

Για το Δ.Σ. του Σ.Ο.Τ.Α. 

Ο πρόεδρος

Γ. Μπάτσος

Ο Γεν. Γραμματέας

Α. Μπερερής 

 
Top