...απαντά στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ, στο PIREASNEWS.GR
Επιμέλεια: Σταύρος Λιλόγλου
Κατάγομαι από την Πύλο της ΜεσσηνίαςΑποφοίτησα από το Βαρβάκειο Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο Αθηνών, σπούδασα Γαλλική Γλώσσα και Φιλολογία στο Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πολιτικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο Paris 8, και Διεθνείς Σχέσεις στο Κέντρο Διπλωματικών και Στρατηγικών Μελετών (CEDS) της Σχολής Ανώτατων Διεθνών Σπουδών (ΗΕΙ)
Έχω Εξειδικευτεί σε θέματα διδακτικής,  έχω δίδαξει σε φροντιστήρια και  διατηρούσα επί σειρά ετών το βιβλιοπωλείο «Voltaire» στη Ν. Σμύρνη.
Έχω  εργαστεί στη Citroen Ελλάς, στην ανάπτυξη δικτύου και τη διαχείριση ποιότητας και παράλληλα επιμορφώθηκα σε θέματα Οικονομικών και Διαχείρισης Επιχειρήσεων στην ΕΕΔΕ.
Τέλος εργάστηκα στη ΜΕΑ ΟΟΣΑ στο Παρίσι.
Σήμερα εργάζομαι στη Διεύθυνση Μαθημάτων και Σπουδών του Γαλλικού Ινστιτούτου.
Αποφάσισα να συμμετάσχω ενεργά στα πολιτικά δρώμενα γιατί: Ο «μονόδρομος» που μας προτείνουν δεν είναι η λύση του προβλήματος αλλά η αιτία που οδηγεί στο χάος. Το ξέρουμε αλλά δεν τολμάμε. Σαν πολίτης της Ελλάδας, σαν Χριστίνα, δεν δέχομαι να γίνομαι πειραματόζωο. Έχω υπερηφάνεια, αξιοπρέπεια και κυρίως τη διάθεση να προσφέρω. Το μοντέλο πολιτικής των τελευταίων δεκαετιών δεν προάγει την πρόοδο και το συμφέρον του πολίτη. Αντίθετα καταλύει το Κοινωνικό Κράτος και σταθερές αξίες της Δημοκρατίας μας. Κουράστηκα από τις αναλύσεις, τον εκφοβισμό και τις αδιέξοδες κόντρες. Πιστεύω σε ένα νέο μοντέλο πολιτικής, λιγότερο θεωρητικό και περισσότερο πρακτικό. 
Μιλώντας με πολλούς από εσάς, διαπιστώνω ότι συγκλίνουμε σε κοινούς στόχους, κοινά «θέλω» για τη χώρα και την κοινωνία μας. Σήμερα περισσοτερο από ποτέ χρειαζόμαστε ένα κοινωνικό συμβόλαιο. Aυτά που μας ενώνουν είναι περισσότερα από όσα μας χωρίζουν. Αντίστοιχες αλλαγές συντελούνται και σε ολόκληρη την Ευρώπη αυτή την περίοδο. Ζούμε πράγματι ιστορικές στιγμές. Είναι χρέος μας να μη μείνουμε θεατές. 
Η τιμή που μου έκαναν η κα Λούκα Κατσέλη και ο κος Χ. Καστανίδης να με συμπεριλάβουν στην ομάδα τους μου δίνει την ευκαιρία να δράσω προς αυτή την κατεύθυνση και ζητώ τη στήριξή σας σ’ αυτή τη νέα μου προσπάθεια. 
Στην «Κοινωνική Συμφωνία» βρήκα απαντήσεις, και κυρίως πολύτιμους συνοδοιπόρους. 
Kαλώ, όσους επιθυμείτε, να ακολουθήσετε το νέο μας ξεκίνημα, να ενώσετε μαζί μας τις δυνάμεις σας. 
Προχωράμε μαζί. Με πράξεις. 

Η απόλυτη ευτυχία για σένα είναι;
Να δημιουργώ μαζί με ενδιαφέροντες ανθρώπους

Τι σε κάνει να σηκώνεσαι το πρωί;
Η καινούρια μέρα

Η τελευταία φορά που ξέσπασες σε γέλια;
Με ένα ανέκδοτο που μου είπε ένας φίλος πριν από λίγο

Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σου είναι;
Δυναμισμός

Το βασικό ελάττωμά σου;
Δυναμισμός

Σε ποια λάθη δείχνεις τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε αυτά που δεν γίνονται από πρόθεση

Η τελευταία φορά που έκλαψες;
Το πρωί όταν είδα άστεγους

Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσαι περισσότερο;
Με καμία

Ποιοι είναι οι ήρωές σου σήμερα;
Οι αγωνιζόμενοι πολίτες
Ποια είναι η ταινία που σε σημάδεψε;
Ο καιρός των Τσιγγάνων
Το αγαπημένο σου ταξίδι;
Παρίσι
Οι αγαπημένοι σου συγγραφείς;
Αντρέ Μπρετόν
Ποια αρετή προτιμάς σε έναν άντρα;
Την ειλικρίνεια
…Και σε μια γυναίκα;
Την ειλικρίνεια
Ο αγαπημένος σου συνθέτης;
Μάνος Χατζηδάκης
Το τραγούδι που σφυρίζεις κάνοντας ντους;
Ένα νερό κυρά Βαγγελιώ

Το βιβλίο που σε σημάδεψε;
Νατζά, Αντρέ Μπρετόν

Ο αγαπημένος σου ζωγράφος;
Λεονάρντο Ντα Βίντσι
Το αγαπημένο σου χρώμα;
Πορτοκαλί
Ποια θεωρείς ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σου;
Τις σπουδές μου
Το αγαπημένο σου ποτό;
Κόκκινο κρασί 

Για ποιο πράγμα μετανιώνεις περισσότερο;
Που δεν έχω προσφέρει στα κοινά από μικρότερη ηλικία

Τι απεχθάνεσαι περισσότερο απ’ όλα;
Τη συγκατάβαση

Ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία;
Διάβασμα, μουσική, ζωγραφική
Ο μεγαλύτερος φόβος σου;
Μια ζωή χωρίς νόημα

Σε ποια περίπτωση επιλέγεις να πεις ψέματα;
Όταν αργώ στο ραντεβού με τον αγαπημένο μου
Ποιο είναι το μότο σου;
Απεχθάνομαι τις ήττες. Ακόμη και τις ήττες των άλλων.
Πώς θα επιθυμούσες να πεθάνεις;
Περιτριγυρισμένη από την οικογένειά μου

Εάν συνέβαινε να συναντήσεις το Θεό, τι θα ήθελες να σου πει;
Πόσος χρόνος μου μένει για να κάνω όσα θέλω
Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσαι αυτόν τον καιρό;
Σε μία δημιουργικό οίστρο

 
Top