Θετικός στο ενδεχόμενο να έρθει στην Ελλάδα για λογαριασμό του Ολυμπιακού δηλώνει ο Τζενάρο Γκατούζο αφού η ελληνική ομάδα τον καλύπτει αγωνιστικά. Αρκεί να βρεθεί λύση στην οικονομική διαφορά…




Ο Ιταλός μέσος της Μίλαν στη συνέντευξη που παραχώρησε στον «Πρωταθλητή» αποκάλυψε ότι ο Ολυμπιακός του έχει κάνει πρόταση για τριετές συμβόλαιο, αλλά υπάρχει σημαντική διαφορά στο οικονομικό. Ακολουθούν τα κυριότερα αποσπάσματα.

-Σε τι στάδιο βρίσκονται οι επαφές που έχεις με τον Ολυμπιακό;

«Αυτή τη στιγμή δεν είμαστε και τόσο κοντά, αλλά θα δούμε».

-Ο Ολυμπιακός σου έχει καταθέσει επίσημη πρόταση;

«Ναι μου προσφέρει συμβόλαιο για τρία χρόνια. Μου δίνει τα χρήματα που θα πάρω στη Μίλαν τα επόμενα δύο χρόνια, με τη μόνη διαφορά ότι για να βγάλω αυτά τα λεφτά θα πρέπει να παίξω μια σεζόν παραπάνω στην Ελλάδα».

-Δεν σε ικανοποιεί η προσφορά;

«Δεν αλλάζω ομάδα για τα λεφτά, αλλά η αλήθεια είναι ότι η διαφορά μας βρίσκεται εκεί. Είναι αδύνατο για μένα να χάσω χρήματα. Δεν ζητάω περισσότερα αλλά δεν μπορώ να δεχτώ να παίξω με λιγότερα από αυτά που προβλέπει το συμβόλαιό μου στη Μίλαν».

-Μπορούμε να μιλήσουμε για νούμερα; Να γίνουμε λίγο πιο συγκεκριμένοι όσον αφορά στη διαφορά που έχεις με τον Ολυμπιακό;

«Φέτος θα πάρω 3,5 εκατομμύρια ευρώ και σύμφωνα με το συμβόλαιό μου, θα προστεθεί ακόμα 1,5 εκατ. ευρώ ως μπόνους. Όχι για την κατάκτηση τίτλων, αλλά ανάλογα με το χρόνο συμμετοχής μου. Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν υψηλοί μισθοί. Ξέρετε όλοι πως είναι η κατάσταση».

-Αυτή είναι η διαφωνία που έχει με τον Ολυμπιακό;

«Ναι. Τα λεφτά είναι λιγότερα και τα χρόνια του συμβολαίου περισσότερα. Πρέπει να παίξω μια σεζόν επιπλέον για να πάρω τα ίδια χρήματα».

-Έχεις μιλήσει με τον μεγαλομέτοχο του συλλόγου, τον κ. Μαρινάκη;

«Εγώ όχι αλλά ο ατζέντης μου ναι. Αυτός είναι που κάνει τις διαπραγματεύσεις. Αυτή τη στιγμή είμαστε μακριά. Όπως καταλαβαίνετε δεν μπορώ να παίξω έναν χρόνο παραπάνω για να πάρω τα λεφτά που μου δίνει η Μίλαν με την οποία είναι εγγυημένα βάσει συμβολαίου. Εγώ θέλω να έρθω στην Ελλάδα γιατί θέλω να αλλάξω ομάδα. Θέλω νέες προκλήσεις. Έρχομαι για να υπογράψω το ίδιο συμβόλαιο με αυτό που έχω στη Μίλαν».

-Όσον αφορά στη Μίλαν, εμπλέκεται στις επαφές σου με τον Ολυμπιακό; Διαδραματίζει κάποιο ρόλο στις διαπραγματεύσεις;

«Η Μίλαν δεν αποτελεί πρόβλημα. Δεν θα ζητήσουν χρήματα. Για την ομάδα είναι καλύτερα να φύγω γιατί ξέρουν ότι δεν είμαι ευχαριστημένος. Αν μείνω και δεν είμαι ικανοποιημένος, τότε θα δημιουργηθεί πρόβλημα στον σύλλογο. Αυτό είναι δικό μου θέμα, δεν έχει σχέση με τον Ολυμπιακό. Η Μίλαν δεν αποτελεί εμπόδιο. Ο Γκατούζο είναι αυτός που αποφασίζει».

-Τι γνωρίζεις για τον Ολυμπιακό; Έχεις ξεκάθαρη εικόνα για την ομάδα;

«Ξέρω πολλά πράγματα. Με το ίντερνετ μπορείς να μαθαίνεις τα πάντα και να ενημερώνεσαι. Είναι σπουδαία ομάδα. Παίζει τόσα χρόνια στην Ευρώπη, κερδίζει τίτλους. Έχει κατακτήσει δώδεκα πρωταθλήματα σε δεκατέσσερα χρόνια. Είναι μεγάλο όνομα στην Ευρώπη».

-Αν τα βρίσκατε στον οικονομικό τομέα θα ήθελες να παίξεις για την ομάδα του Πειραιά;

«Εγώ θέλω να παίζω. Ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα και κάθε χρόνο γίνεται καλύτερος. Θέλω να υπάρχει καλή ατμόσφαιρα στο γήπεδο, θέλω νέες προκλήσεις. Αυτά τα έχει ο Ολυμπιακός».

-Γνωρίζεις ότι ο μεγαλομέτοχος του Ολυμπιακού, ο κ. Μαρινάκης έχει ένα όραμα και ξοδεύει χρήματα σε μεταγραφές για να ενισχυθεί η ομάδα;

«Διάβασα στο ίντερνετ ότι ξόδεψε πολλά λεφτά για να αγοράσει τις μετοχές και κάθε μέρα βλέπω ότι ο Ολυμπιακός προσπαθεί να αποκτήσει μεγάλα ονόματα. Μιλάει με τον ατζέντη μου και ξέρω ότι είναι ένας πολύ έξυπνος άνθρωπος και ιδιαίτερα φιλόδοξος. Έχει μεγάλα σχέδια για την ομάδα».

-Τι γνωρίζεις για τον ελληνικό πρωτάθλημα;

«Μοιάζει με την ιταλική λίγκα. Το ποδόσφαιρο που παίζεται, είναι σχεδόν ίδιο. Ξέρω ότι στην Ελλάδα όπως και εδώ, υπάρχουν 3-4 μεγάλα και καλά γήπεδα και τα υπόλοιπα είναι μικρά. Όσο για το στυλ του παιχνιδιού μοιάζει».

-Φαντάζομαι έχεις ακουστά το ελληνικό ντέρμπι ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό. Αλήθεια τι ξέρεις;

«Ξέρω τα πάντα. Είναι ένα κλασικό ντέρμπι. Εγώ δεν έχω τέτοια προβλήματα. Μοιάζει με πόλεμο, αλλά εγώ είμαι πολεμιστής. Γεννήθηκα γι αυτά τα παιχνίδια».

-Οπότε αν όλα πάνε καλά και κλείσεις στον Ολυμπιακό, δεν θα δυσκολευτείς να προσαρμοστείς…

«Εύκολο δεν είναι διότι το να παίζεις ποδόσφαιρο δεν είναι ποτέ εύκολο. Σε κάθε λίγκα ο βαθμός δυσκολίας είναι διαφορετικός, όπως και οι απαιτήσεις. Αυτό που μπορώ να εγγυηθώ, είναι ότι θα τα δώσω όλα. Εγγυώμαι στους φιλάθλους ότι θα δώσω το 100% για την ομάδα. Είμαι επαγγελματίας και το ποδόσφαιρο είναι το πάθος μου. Θα τρέχω και τα 90 λεπτά του αγώνα και θα προπονούμαι κάθε μέρα. Αυτό ναι μπορώ να το εγγυηθώ».

-Μπορείς να εγγυηθείς και τίτλους;

«Σίγουρα. Έτσι και αλλιώς ο Ολυμπιακός έχει κατακτήσει τόσους τίτλους τα τελευταία χρόνια. Πέρυσι έχασε το πρωτάθλημα, αλλά η φιλοσοφία μου είναι να παίζω για νικητές. Δεν θέλω να παίζω για ηττημένους, για δεύτερους και τρίτους. Θα του δώσω πίσω το πρωτάθλημα».

-Ο ατζέντης σου έχει προγραμματίσει νέες επαφές με τον κ. Μαρινάκη;

«Ναι φυσικά. Απομένουν τρεις μέρες μέχρι να ξεκινήσω την προετοιμασία. Το να βρεθεί έγκαιρα η λύση θα είναι ότι καλύτερο. Δεν υπάρχει πρόβλημα, όμως όσον αφορά το χρόνο. Η περίοδος των μεταγραφών αργεί να λήξει. Υπάρχει χρόνος».

-Άρα περιμένεις μια νέα βελτιωμένη πρόταση;

«Ναι. Σε λίγες μέρες περιμένω να έχω από τον ατζέντη μου. Ή θα αυξήσουν την προσφορά ή όχι. Περιμένω».

-Έχεις άλλες προτάσεις; Κάτι ακούγεται για ομάδα από το Ντουμπάι

«Ναι. Υπάρχουν πολλές ομάδες και ο ατζέντης μου μιλάει μαζί τους. Ωστόσο, αυτή τη στιγμή δεν κινείται τίποτα. Όλες οι ομάδες περιμένουν. Πάντως, τα λεφτά δεν είναι το παν. Αν ήταν έτσι δεν θα έφευγα. Στην Ιταλία έχω το σπίτι μου, τις επιχειρήσεις μου, έχω τα πάντα. Θα ήμουν με τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου και θα ήμουν ευτυχισμένος. Το κακό είναι ότι μου αρέσει αυτό που κάνω. Είμαι μεγάλο όνομα και θα μπορούσα να κλείσω έτσι απλά την καριέρα μου, αλλά θέλω να παίξω και να κερδίσω τίτλους».

gazzetta.gr

 
Top