"Ο κύριος Λ. Τζανής συνεχίζει να πορεύεται, δείχνοντας "να μην καταλαβαίνει τίποτα". Ενώ ο Δήμος οδηγείται οικονομικά στο σημείο μηδέν,  η Δημοτική Επιχείρηση καταρρέει και οι Υπηρεσίες του Δήμου προς τους πολίτες υποχωρούν, δείχνει να μην συγκινείται και να συνεχίζει να διοικεί με συζητήσιμες μεθόδους, με παρατυπίες και ενέργειες που αγγίζουν την παρανομία.
 Συνεχίζει  να υποβαθμίζει το Δημοτικό Συμβούλιο και να διοικεί με πλήρη αδιαφάνεια. Είναι χαρακτηριστικό, ότι παρά τα αλλεπάλληλα ερωτήματά μου για τα ονόματα όσων "εθελοντών" πληρώθηκαν τον Σεπτέμβριο με το συνολικό ποσόν των 50.000 ευρώ, δεν έχω πάρει επί έξι μήνες  καμία απάντηση!  Ότι αν και έχω καταθέσει αίτημα από τις 5-1(!) για να μου δοθούν όλα τα στοιχεία που αφορούν τις περίφημες "αναθέσεις επεξεργασίας προτάσεων" με τις οποίες δίνονται χρήματα σε ημετέρους, δεν έχω πάρει καμία απάντηση δύο μήνες μετά. Έτσι φέρεται ο πολύ δημοκράτης και αγωνιστής κύριος Τζανής απέναντι σε δημοτικούς συμβούλους και Δημοτικές Κινήσεις. Φαντάζομαι πως δεν μπορεί να φέρεται έτσι απέναντι σε πολίτες.

Αυτή η αλαζονεία, το πέπλο αδιαφάνειας και η αντιδημοκρατικότητα δεν μπορούν να γίνονται από κανένα ανεκτά. Ο Δήμος δεν είναι βιλαέτι κανενός, καμίας παρέας. Ακόμα και η ανοχή είναι συνενοχή.

Αναφέρω δημόσια ερωτήματα που έχω υποβάλει και ζητάω απαντήσεις. Από την μέχρι τώρα άρνηση να απαντηθούν, ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του.
1. –Ποιες αναθέσεις κατάρτισης προτάσεων έγιναν από την 1-1-2011 έως 29-02-2012 (τίτλοι, περιεχόμενο)  -Σε ποιους ανατέθηκαν  -Με τι ποσόν χρεώθηκε κάθε μία από αυτές   -Ποιες προτάσεις ολοκληρώθηκαν  -Τα παραδοτέα των προτάσεων που ολοκληρώθηκαν  -Ποιες προτάσεις αποπληρώθηκαν και για ποιες έχουν δοθεί ποσά (και πόσα ακριβώς)
2. Τους φακέλους δημοπρασιών των δύο έργων Πράσινης Ανάπτυξης στο Κερατσίνι και Δραπετσώνα και τις σχετικές αποφάσεις της Οικονομικής Επιτροπής.
3. –Τα καθολικά αναλυτικά όλων των Δημοτικών Επιχειρήσεων (ΔΗΚΕΠΟΚ, ΔΗΚΕΠΡΟΚ, ΔΗΚΕΠΡΑΚ, ΚΕΠΚΥ) για το 2011 - Τις εκθέσεις των ορκωτών λογιστών και τους Ισολογισμούς για τις τέσσερις Δημοτικές Επιχειρήσεις για τα έτη 2005 έως και 2010.
4. ΔΗΚΕΠΑ:
  • Πλήρη κατάσταση των εργαζομένων ανά κατηγορία απασχόλησης και μορφή σύμβασης
  • Ποιο το μέσο μηνιαίο έσοδο και το μέσο λειτουργικό κόστος της Επιχείρησης, με πλήρη ανάλυση (για τα τελευταίο 4μηνο);
  • Πλήρη ανάλυση του χρέους της Επιχείρησης σήμερα;
  • Το Διετές Πρόγραμμα όπως έχει διαμορφωθεί μέχρι στιγμής από τον επαγγελματία που του αναθέσαμε την εργασία;
  • Κατάσταση των εργαζομένων με τα στοιχεία:  Τι ποσόν θα έπρεπε να εισπράξουν από τον Αύγουστο – Τι έχουν εισπράξει μέχρι σήμερα;
  • Διευκρίνιση αν έχουν υποβληθεί τα στατιστικά στοιχεία που απαιτεί ανά 3μηνο το Υπουργείο για τις από συγχώνευση Επιχειρήσεις
  • Με βάση τον Προϋπολογισμό του Δήμου για το 2011, τι συνολικό ποσόν προβλεπόταν να δοθεί στις Επιχειρήσεις και στη συνέχεια στην ενιαία Επιχείρηση και τι δόθηκε;
  • Διευκρίνιση αν έχουν υποβληθεί τα μηχανογραφικά ένσημα (ΑΠΔ) στο διάστημα Αύγουστο με Δεκέμβριο 2011 της ΔΗΚΕΠΑ  για να είναι ενημερωμένη η ασφαλιστική εικόνα των εργαζομένων στο ΙΚΑ.
  • Διευκρίνιση αν έχουν υποβληθεί τα τρίμηνα επιδότησης προς τον ΟΑΕΔ για τα Προγράμματα ΑΜΕΑ και πλησίον της σύνταξης.
5. Τα καθολικά αναλυτικά των Λογιστηρίων και των τεσσάρων προϋπαρχουσών Δημοτικών Επιχειρήσεων για το 2011 και της ενιαίας Δημοτικής Επιχείρησης
6. Την κατάσταση των «εθελοντών» που πληρώθηκαν με το συνολικό ποσόν των 50.000 ευρώ τον Σεπτέμβριο του 2011 και τα ποσά που εισέπραξαν. Tις Συμβάσεις Εργασίας όσων πληρώθηκαν με αυτό το συνολικό ποσόν.
7. Τις εκθέσεις των Ορκωτών Λογιστών και τους Ισολογισμούς για τις τέσσερις Δημοτικές Επιχειρήσεις για τα έτη 2005 έως και 2010
8. Το Ημερολόγιο Λογιστηρίου της ενιαίας Δημοτικής Επιχείρησης από 1-9-2011 έως 29-2-2012
Σημειώνω ότι έχω έννομο συμφέρον να λάβω γνώση των ανωτέρω, αφού είμαι Δημοτικός Σύμβουλος και μέλος του Δ.Σ. της Δημοτικής Επιχείρησης (ΔΗΚΕΠΑ)."
 
Top