Για το PIREASNEWS.GR
(Επιμέλεια: Σταύρος Λιλόγλου)
Ο Γιώργος Μακρής ανεβάζει φέτος από τις 16 Νοέμβριου στο θέατρο "ΑΥΛΑΙΑ" του Πειραιά, το έργο του,  "ΘΟΥ ΚΥΡΙΕ"...οι φοροφυγάδες.
 Πρόκειται για μια απίστευτη Θεατρική Κωμωδία την οποία σκηνοθετεί  και πρωταγωνιστεί  ο ίδιος, μαζί με τον Γιώργο Βασιλείου και άλλους αξιόλογους ηθοποιούς
Λίγα λόγια για το Έργο : 
Τρεις Έλληνες από διαφορετικά μέρη της Ελλάδος φεύγουν από την χώρα κυνηγημένοι ως φοροφυγάδες ….τους κυνηγούν αυτοί που έκλεψαν την χώρα ….το Σύστημα…οι Πολιτικοί… το Κράτος…οι Επιχειρηματίες των of sore εταιρειών .. ..η Εφορία …το ΙΚΑ….και όλοι αυτοί στους οποίους χρωστούν. Αποφάσισαν να φύγουν και να επιστρέψουν μόνο αν βρουν δουλειά στο εξωτερικό ,αν μαζέψουν χρήματα με σκοπό να ξεχρεώσουν μόνο αυτούς στους οποίους χρωστούν και όχι στο κράτος γιατί αυτό τους έχει κλέψει την ίδια τους την ζωή. Αποφασίζουν χωρίς να γνωρίζονται να πάνε Γερμανία….εκεί ψάχνοντας ως Έλληνες βρίσκουν καταφύγιο σε Καθολικό Μοναστήρι…ως Μοναχοί.. 
Ναι καλά ακούσατε ως Μοναχοί…… 
Πέφτουν στα χέρια του πιο σκληρού Ηγούμενου…ζουν πραγματικά κάτω από την σκιά μιας νέας κατοχής…… 
Βρίσκουν πολυμήχανους τρόπους επιβίωσης ώσπου η τύχη τους ,τους χαμογελά . 
 Ο Ηγούμενος (Γ. Βασιλείου) αυστηρός –αυταρχικός –οραματιστής όμως με όλες τις αδυναμίες ενός απλού ανθρώπου και την καρδιά ενός ερωτευμένου άντρα. Γερμανός στην καταγωγή. 
Ο Αοράτιους (Γ. Μακρής) ,το φάντασμα της μονής ,η αναστάτωση του πλανήτη , μια ζωή ανατρεπτική και μέσα στην ταλαιπωρία ,κρητικός στην καταγωγή ,ερωτεύεται-διώκεται-παρεξηγείται αλλά στο τέλος δικαιώνετε. 
 Η Ιουλία Άουσβιτς (Ερωφίλη  Τζάνου),γυναίκα πειρασμός ,δημοσιογράφος με τρομερές ανακαλύψεις που στο τέλος όμως παγιδεύει μόνο τον εαυτό της . 
 Η Χάιντι (Εύα Λάσκαρη) ,η νύφη των ονείρων με άλλον πάει στη εκκλησία και με άλλον ενώνει την ζωή της. 
Η Κρίστιαν (Πηνελόπη Σταματάκου) ,η κύπρια της παρέας ,το αρχαιότερο επάγγελμα στο πλανήτη την κάνει την πιο ρεαλιστική μοναδική γυναίκα για όποιον ερωτευτεί. 
 Ο Ευήκοος (κουφός - Γ. Γεωργίου)) , ο Ανοιχτομάτιους (τυφλός - Ν. Ζιάγκος) ,ο Παλαμάρης (γκέι-Γ. Μαυράς) ,τρείς χαρακτήρες απίθανοι μοναδικοί που παρέα με τον Αοράτιους είναι ικανοί να γκρεμίσουν σε μια νύχτα την Μονή και την επομένη να την ξανακτίσουν. 
 Το καταπληκτικό είναι ότι έχουμε ερωτικές ιστορίες ανάμεσα στους μοναχούς ,τον Ηγούμενο και τις θηλυκές υπάρξεις που διεισδύουν στο μοναστήρι με δόλιο τρόπο και η κάθε μια για δικό της σκοπό. Τρελές παρεξηγήσεις αναστατώνουν τα πάντα στο μοναστήρι ,ξεσηκώνουν όλο το χωριό αλλά και τους θεατές , υπάρχει και η Μάρλεν Ντίτριχ (Γκουρού-μάντης- Ε.Σαμιωτάκη ) συμβουλεύει σύμφωνα με τα δικά της θέλω τους πάντες. 

Η απόλυτη ευτυχία για σένα είναι;
 Να χαμογελούν πάντα οι δικοί μου άνθρωποι , να βρω το άλλο μου μισό , να την κάνω να χαμογελά συνέχεια και αυτό θα το πετύχω αν εκείνη ζει μόνο για εμένα. Και να πάψω επιτέλους να παλεύω στη ζωή μου χωρίς η ίδια η ζωή να μην μου επιστρέφει έστω κάτι. Το θέμα καριέρας δεν το συζητώ μεγάλος παράγων.

 Τι σε κάνει να σηκώνεσαι το πρωί; 
 Οι τράπεζες. Αυτές οι Ιερόδουλες που δεν σε ξεχνούν ποτέ

 Η τελευταία φορά που ξέσπασες σε γέλια;
 Την έχω ξεχάσει..δύσκολα τα τελευταία χρόνια της ζωής μου ,τα τελευταία 3 χρόνια -άσχημα. 

Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σου είναι;
 Μαχητής ,εγωιστής αλλά ότι έχω να πω θα στο πω κατάμουτρα.

 Το βασικό ελάττωμά σου; 
 Να εμπιστεύομαι και να ΑΓΑΠΩ.

 Σε ποια λάθη δείχνεις τη μεγαλύτερη επιείκεια; 
 Στα λάθη των άλλων , με τα δικά μου κλαίω, τα πληρώνω πολύ άσχημα και για πολύ καιρό είμαι θυμωμένος με τον εαυτό μου.

 Η τελευταία φορά που έκλαψες; 
 Τώρα που απαντώ στις ερωτήσεις.

 Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσαι περισσότερο;
 Δεν θα ήθελε καμία ιστορική προσωπικότητα να τολμήσω να ταυτιστώ μαζί της… ,,,,,γι’αυτό ας αφήσουμε αυτή την ερώτηση αρκετά προβλήματα έχω.

 Ποιοι είναι οι ήρωες σου σήμερα; 
 Οι γονείς μου , ήταν και θα είναι πάντα οι ήρωες μου .

 Ποια είναι η ταινία που σε σημάδεψε;
 Ο Σημαδεμένος Xα! Xα! Xα!... Όταν ένας άντρας αγαπά μια γυναίκα με τον (Andy Garcia ) να σας το γράψω και Αγγλικά; Όχι -θα κάνω πολλά λάθη ορθογραφικά.

 Το αγαπημένο σου ταξίδι; 
 Δεν το έχω κάνει ακόμα. Θέλω να πάω Αμερική ,δεν ξέρω όμως αν θέλω να ξαναγυρίσω.

 Οι αγαπημένοι σου συγγραφείς; 
 Δεν μου αρέσει το διάβασμα και απορώ με εμένα αφού γράφω έργα(Θεατρικά) ,έχω γράψει και μυθιστόρημα και τέσσερα τραγούδια γιατί δεν διαβάζω. Θα μπορούσα να πω και εγώ διάφορα ονόματα όπως κάνουν και άλλοι, αλλά εγώ δεν θα πω αγαπημένους συγγραφείς , αν όμως πρέπει να απαντήσω ο ΚΑΜΑ ΣΟΥΤΡΑ, Χα! Χα! Χα!

 Ποια αρετή προτιμάς σε έναν άντρα;
 Την συγχώρεση …ο άντρας συγχωρεί….. …

Και σε μια γυναίκα; 
Oι Γυναίκες για εμένα σύμφωνα πάντα με τις εμπειρίες μου σε σχέσεις , η μόνη αρετή που τους χάρισε ο Θεός είναι ο ρόλος της Μάνας (τότε μόνο εκδηλώνουν όλες τις αρετές –στον ρόλο της Μάνας)αυτή και προτιμώ. Χωρίς να σημαίνει ότι είμαι μαμάκιας. Μακάκας έχω πιαστεί πολλές φορές. Γι’αυτό ας μιλήσουν οι ερωτικές σχέσεις μου ,σύντομες αλλά και μακροχρόνιες. Η ερώτηση αυτή είναι παγίδα για κάθε άντρα- ούτε οι γυναίκες θα μπορούσαν ή καλύτερα δεν θα τολμούσαν να απαντήσουν- ρωτήστε( την Εύα , την Πηνελόπη , την ωραία Ελένη και………)

 Ο αγαπημένος σου συνθέτης;
 Όλοι όσοι εκφράζουν τον έρωτα , την αγάπη , την μπέσα , το φιλότιμο ,τον πόνο μέσα από εύκολους και με νόημα στοίχους - τραγούδια. Ας καταλάβει ο κάθε Αναγνώστης τον δικό του συνθέτη μέσα από αυτή την απάντηση.

 Το τραγούδι που σφυρίζεις κάνοντας ντους; 
 Ο ίδιος άνθρωπος που με γοήτευσε , ο ίδιος άνθρωπος με απογοήτευσε…

 Το βιβλίο που σε σημάδεψε; 
 Αυτό που μου πέταξε η Μάνα μου για να ξυπνήσω επειδή άργησα να πάω στο θέατρο.

 Ο αγαπημένος σου ζωγράφος; 
 Η ανιψιά μου (7 ετών) , η αφηρημένη τέχνη είναι η αγαπημένη μου βλέπεται.

 Το αγαπημένο σου χρώμα; 
 Το κόκκινο , αφού είμαι αγαπησιάρης και μια ζωή καψούρης.

 Ποια θεωρείς ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σου; 
 Δεν την έχω γευτεί ακόμα.

 Το αγαπημένο σου ποτό; 
 Ουίσκι με πάγο σε ψηλό ποτήρι (Μπουκάλι εννοώ) και μπόλικο νεράκι δίπλα μου.

 Για ποιο πράγμα μετανιώνεις περισσότερο; 
Για πολλές επιλογές μου , επαγγελματικές , φιλικές και φυσικά ερωτικές γιατί οι πόρνες καρδιές είναι πολλές.

 Τι απεχθάνεσαι περισσότερο απ’ όλα; 
 Το ψέμα, την απιστία και τις ύπουλες –βρώμικες ψυχές.

 Ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία; 
 Δεν είναι μία- είναι πολλές , αλλά όπως είπα η ζωή δεν είναι στρωμένη με ροδοπέταλα για όλους ,εγώ να σας πληροφορήσω έχω και μαλακομαγνίτη.

 Ο μεγαλύτερος φόβος σου; 
 Ο Θάνατος και να μην ξαναγυρίσουν στην ζωή μου αυτή που με πλήγωσαν , επίσης παρακαλώ το Θεό και στην άλλη μου ζωή να μην τους ξανασυναντήσω.

 Σε ποια περίπτωση επιλέγεις να πεις ψέματα; 
 Όταν με αυτό μπορώ να γλιτώσω κάτι πολύ κακό ή από κάτι πολύ κακό.

 Ποιο είναι το μότο σου; 
 Δεν υπάρχουν φίλοι , δεν υπάρχει τίποτα...

 Πώς θα επιθυμούσες να πεθάνεις; 
 Βασικά δεν θα ήθελα να πεθάνω ,αν όμως έρθει εκείνη η στιγμή θα ήθελα να έχω όλους τους εχθρούς γύρω μου , όλες τις σχέσεις που είχα τις ερωτικές στη ζωή μου και που με πλήγωσαν ή σχέσεις ερωτικές φτηνές να τους κοιτάξω να τεντώσω το μεσαίο δάχτυλο του χεριού μου και να πω... "Επιστρέφω σε 5΄". Αυτό θα γράφει και η ταφόπλακα μου...

 Εάν συνέβαινε να συναντήσεις το Θεό, τι θα ήθελες να σου πει; 
 Τους αριθμούς του Τζόκερ.

 Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσαι αυτόν τον καιρό;
 Πονεμένη και θυμωμένη η καλύτερα ένα κενό...

 
Top