Η ΠΑΕ Ολυμπιακός επέλεξε το kyck.com ως επίσημη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσής του, όπως ανακοινώθηκε σχετικά από τον σύλλογο. Τι δήλωσε ο Βαγγέλης Μαρινάκης.
Οι τοποθετήσεις Μαρινάκη και των αρμοδίων του δικτύου
Ο Ολυμπιακός διάλεξε το kyck.com, μία νέα ψηφιακή πλατφόρμα, η οποία παρέχει μία εξατομικευμένη κοινωνική ποδοσφαιρική εμπειρία, με κύριο στόχο να συνδεθεί με όλους του τους φιλάθλους ανά τον κόσμο. Ο Ολυμπιακός είναι ο πρώτος σύλλογος που θα συνεργαστεί επίσημα με το δίκτυο αυτό.

«Ο σύλλογός μας έχει ένα θερμό κοινό που τον ακολουθεί, στην Ελλάδα, καθώς και ανά τον κόσμο και θέλουμε να συνδεθούμε με όσο το δυνατόν περισσότερους από τους υποστηρικτές μας! Επενδύουμε με πάθος στην ψηφιακή ανάπτυξη της ομάδας μας, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας μας και της διαρκούς αναβάθμισης του Olympiacos TV», ήταν τα λόγια του προέδρου του Ολυμπιακού, Βαγγέλη Μαρινάκη.

«Η κοινωνική πλατφόρμα του Κyck μας επιτρέπει να επικεντρώσουμε τις προσπάθειές μας σε αυτό, με συντονισμένο τρόπο, και να συνομιλούμε απευθείας με τους φιλάθλους μας, οπουδήποτε και αν αυτοί βρίσκονται . Είμαστε χαρούμενοι που αποτελούμε τον πρώτο σύλλογο που συνεργάζεται με το Κyck», κατέληξε ο ισχυρός άνδρας των πρωταθλητών Ελλάδας.
Από μέρους του ο διευθύνων σύμβουλος της Κyck Μακ Λάκεϊ τόνισε: «Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία για την βελτίωση οργανωτικών θεμάτων για τους συλλόγους και τις Ακαδημίες τους, ενώ παράλληλα δημιουργούμε μία καθηλωτική ποδοσφαιρική εμπειρία για την κοινότητα, είναι το βασικό στοιχείο του οράματος που έχει το KYCK. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με τον Ολυμπιακό, μία ιστορική ποδοσφαιρική ομάδα στην Ευρώπη, θέτοντας τα ψηφιακά στάνταρ για το μέλλον του ποδοσφαίρου».
Σε τι αποσκοπεί η κίνηση
Μέσω του Κyck, ο Ολυμπιακός δημιούργησε μία επίσημη σελίδα για την ομάδα, ως προορισμό για τους φιλάθλους, προκειμένου εκείνοι να συνδεθούν με άλλους φιλάθλους αλλά και τον σύλλογο, με έναν πιο συναρπαστικό και ουσιώδη τρόπο. Οι χρήστες μπορούν να μοιράζονται φωτογραφίες, βίντεο και κείμενα με ιστορίες που αφορούν στην αγαπημένη τους ομάδα.
Επιπλέον θα μπορούν να αλληλεπιδρούν με το επίσημο υλικό της ομάδας, το οποίο θα κοινοποιείται από τον ίδιο τον Ολυμπιακό, μέσω παραδοσιακών κοινωνικών λειτουργιών (για παράδειγμα να κάνουν like και να ξαναμοιράζονται –share το υλικό σε περισσότερα κοινωνικά κανάλια). Επιπλέον, οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού μπορούν να «δηλώνουν ψηφιακά το παρών» στα αγωνιστικά δρώμενα της ομάδας, τα οποία θα δημιουργούν αποκλειστικά θέματα συζήτησης γύρω από τους αγώνες και να λαμβάνουν ζωντανές ενημερώσεις για το σκορ, και τις εξελίξεις.

Το Κyck.com υιοθετείται ήδη σε παγκόσμια κλίμακα, με χρήστες από 128 χώρες να μπαίνουν στην πλατφόρμα σε όλη την διάρκεια του Euro 2012. Οι χρήστες καθηλώθηκαν από το περιεχόμενο, «δίνοντας το παρών» στους αγώνες, σχολιάζοντας άρθρα, μοιράζοντας φωτογραφίες και βλέποντας βίντεο με τις καλύτερες φάσεις.

Το Κyck διατίθεται και σε κινητές συσκευές μέσω του App Store. Για να μάθει κανείς πιο πολλά για την εγγραφή συλλόγων και ομάδων μπορεί να επισκεφθεί κανείς τον ακόλουθο σύνδεσμο: usclub.kyck.com. 
Επίσης για να δημιουργήσει κανείς την δική του ομάδα, μεταβαίνει στην διεύθυνση kyck.com/teams.
 
Top