Υπογράφεται εντός των ημερών η σύμβαση για την επέκταση του ΤΡΑΜ προς τον Πειραιά, και αναμένεται μέσα σε 25 μήνες το έργο νάχει παραδοθεί, κάτι που θεωρείται ότι θα αποτελειώσει Οικονομικά και Κοινωνικά τον Πειραιά και θα τον καταστήσει έναν απλό σταθμό μετεπιβίβασης επιβατών προς την Αθήνα και τα νησιά του Αιγαίου και του Αργοσαρωνικού, χωρίς να υπολογίζει στο ελάχιστο τη θέληση των κατοίκων του Πειραιά, των Εμπορικών Συλλόγων και των φορέων, αφού θα περάσει μέσα από το κέντρο, καθιστώντας το αδιάβατο και απροσπέλαστο. Κάποιοι πρέπει να καταλάβουν ότι ο Πειραιάς δεν είναι κέντρο διερχομένων αλλά μια πόλη 200 χιλιάδων κατοίκων με οργανωμένο ιστό που προσπαθεί να επιβιώσει κόντρα στην κρίση και την εγκατάλειψη στην οποία έχει περιέλθει, εξ αιτίας και της μνημονιακής πολιτικής που ασκείται τα τελευταία χρόνια από τη Δημαρχιακή συνδιοίκησή του από το δίδυμο Μίχα – Μιχαλολιάκου. Κρίμα τα μεγάλα λόγια για την υπογειοποίηση του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου, από Φάληρο μέχρι Πειραιά, και την διέλευση του ΤΡΑΜ πάνω από αυτή, κάτι που είχαν θέσει ως απαράβατο όρο οι κ.κ Μίχας και Μιχαλολιάκος. Η τύχη του Πειραιά είναι προδιαγραμμένη από αυτή την αλόγιστη και κακοφτιαγμένη χάραξη του ΤΡΑΜ που αναμένεται να γίνει η ταφόπλακα κάθε ελπίδας για ανάκαμψη της πόλης.
http://fonipeiraioton.blogspot.gr/
 
Top