Ευχές όλων για Περαστικά και καλή επάνοδο του Νίκου





Σας ανακοινώνω ότι είμαι υποχρεωμένος να απουσιάσω εκτάκτως για μερικές μέρες από την εκλογική μάχη.

Πρόκειται να υποβληθώ σε μια αναγκαία για την υγεία μου αγγειοχειρουργική επέμβαση στο Λονδίνο. Προσπάθησα να την αναβάλω και θεωρούσα ότι θα προγραμματιστεί για μετά τις εκλογές, αλλά ο αυστηρός προγραμματισμός του εγγλέζικου νοσοκομείου δε μου άφησε αυτό το περιθώριο.

Θα επιστρέψω έγκαιρα, ώστε να είμαι παρών στην τελική φάση της μάχης για τη νέα ελπίδα στον Πειραιά.

Με αυτοπεποίθηση για τη νίκη, με αισθήματα αγάπης και με συναγωνιστική αλληλεγγύη, είμαι βέβαιος ότι η αναγκαστική απουσία μου δε θα επηρεάσει καθόλου τον ωραίο αγώνα μας.

Όταν με το καλό επιστρέψω, αισιοδοξώ ότι εσείς, με την πείρα σας στα Πειραιώτικα δρώμενα και με την ανιδιοτελή προσφορά, σας θα έχετε ήδη φέρει τη «ΣΥΜΜΑΧΙΑ στον ΠΕΙΡΑΙΑ», πολύ κοντά στη δικαίωση των προσδοκιών για μια μεγάλη ελπιδοφόρα ανατροπή.
 
Top