Στον Ολυμπιακό η Χαρά Παπαδοπούλου!
Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τη Xαρά Παπαδοπούλου. Η διεθνής πασαδόρος (ημερομηνία γέννησης 9/12/1996) βρέθηκε την Πέμπτη (18/5) στα γραφεία του συλλόγου μας στην Πλατεία Αλεξάνδρας και υπέγραψε συμβόλαιο διετούς διάρκειας.
Στις πρώτες της δηλώσεις στο osfp.gr ως βολεϊμπολίστρια του Ολυμπιακού, η Χαρά Παπαδοπούλου τόνισε τα εξής:
«Είμαι πολύ χαρούμενη και είναι μεγάλη τιμή για εμένα που έχω επιλεγεί για να αγωνιστώ σε αυτό το σύλλογο και στη συγκεκριμένη ομάδα. Θέλω τη χρονιά που έρχεται να βάλω τα δυνατά μου, να καταβάλλω την καλύτερη δυνατή προσπάθεια ώστε να συμβάλω και εγώ στην επίτευξη των στόχων του Ολυμπιακού. Επίσης είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που θα αγωνιστώ, με πάρα πολύ καλές συμπαίκτριες τις οποίες έχω γνωρίσει και στην Εθνική ομάδα. Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω τη διοίκηση του Ολυμπιακού και τον προπονητή που με επέλεξαν να πλαισιώσω αυτή την ομάδα».
http://www.pireasnews.gr/2017/05/blog-post_838.html
 
Top